"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Dec 5, 2011

ni yang aku sakit hati ni.. melampau betul!



aku rasa baru 2 weeks je berukband aku ni laju
tibe2 dah exceed 5G
haiii... melampau dah celcom neh
sakit pulak jiwa aku dibuatnye

celcom.. celcom
korang punye servis ni betul2 macam tahi lah
haishhh... aku rasa macam nak mencarut je neh


sabar.sabar.sabar
@-@

2 comments:

wanie wonek said...

jangan kata broadband, topup pun cepat sangat habis padahal tak guna pun. baru topup rm10 semalam hari ni dah habis. baru guna utk msg 2,3 kerat je. diorang ingat kita ni semua anak dato ke dapat income ribu2 tiap2 bulan? bengang jugak la

Cik Cura said...

tahu tak pe
ee geramlah
rasa2nya tak adalah guna banyak sangat pon
dulu okey jer

haaanginnnn betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...