"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 9, 2015

My new lesen ~


Ni lah akibatnya kalau pemalas sangat nak tukar IC baru.. mendapatlah kau lesen dengan muka berkerak baru lepas habis SPM. Siap pakej double chin lagik.. Sumpah macam makcik2 kan?... Hahaha.

Bila tengok gambar ni, teringat memory dengan kawan2 baik masa kat Uitm Melaka dulu siapa lagi kalau bukan Mas ngan Sepet. Masa tu kitorang tengah bukak akaun dekat CIMB. So normal lah bila urusan formal orang tu mintak ic kan. Tapi yang macam siyotnyer boleh pulak muka aku yang berkerak ni keluar kat skrin komputer kerani bank tu sebesar2 skrin. Kejam... ! Jangan kata orang lain, aku sendiri terkejut tahap gaban. Aku pandang sepet, sepet pandang aku.. lepas tu kitorang bantai gelak sampai nangis2. Hahaha..

Horror okey saat itu! Tak yah korang nak sedap kan hati aku cakap gambar ni okey. Aku tau memang horror. =P

Agak kuang asam jugak lah kawan2 aku ni. Selamba gelak yeh muka kawan sendirik. Tak apa. Tak apa. Now, kawan ko ni dah jelita 50% dari gambar IC dia ya. Hahaha. 

Anyway.. sayang lah nak tukar.. Nanti tak ada lah modal nak bahan muka sendirik lagi walaupon buruk padahal. =D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...