"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 18, 2015

Saturday update~

Happy Sabtuday semua..

Bahagianya bila hari sabtu menjelma kan. Tak payah nak pikir pasal kerja yang menimbun tu, tak perlu nak pening kepala pasal bos, tak payah nak sakit hati ngan opismate.. Eh.. don't get me wrong ye. Aku tadek masalah pon ngan my opismate. Semua geng aku siap comolot lagi. Haha. Duduk rehat2 kat rumah sambil tengok tv.. nikmatnya. 

Jap tadi baru blogwalking kat belog si Mas, kot2 lah ada entry baru kan. Amboi2 sekarang dah glemer kemain kawan kita tu. Check die punya follower dah cecah 100 in less than 1 month.. Wow.. Congratulation Mas! I'm so proud of you. Seriously i really mean it. Aku pon rasa teruja sama taw. 


Sebulan yang lepas Mas ada lah tanya kat group wassap macam mana nak tingkat kan traffic blog, tanya pasal nuffnang lah and etc.. tapi haku ni pon blogger picisan sajo. Nak ngaku blogger pon malu sebenarnye sebab syok sendiri jer pon kat belog. Sendiri tulis sendiri bace. Haha. Nak kate blogger pencen pon ye jugak. Rasa macam zaman aku tu dah lama berlalu.. Haha. So mana yang aku tahu aku share lah kat die. And masa tu tak tahu pulak yang Mas ni memang betul2 serius. Alhamdulillah.. tak sia2 lah usaha kawan kite tu sebab iolls tengok belog dia memang banyak gila improvement. And dia belajar on her own. Lagi power kot. =P

As a friend, iolls nak doa kan Cik Mas berjaya dalam bidang blogging and business as well. Boleh lah hakak ko ni tompang glemer sekaki. Kot2 nak ada jemputan event mana2 tu, iols sanggup jadi driver, janji dapat join sekaki.. Muahhaha.. 

Toodles!

4 comments:

muhammad nizam said...

salam singgah & salam follow & salam add

www.bahejabella.blogspot.com

mish syura said...

Thank you =)

Nurul Shahira said...

Saturday duduk rumah, dan drama marathon, yey! Hehe :)

mish syura said...

Same lah kite. Tu yg best pki astro pvr.. rekod smpi lebam.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...