"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 29, 2015

Random Updates #2


Lama tak bebel pasal kerja kan.. eh yeke lame? Haha.. Lama lah sangat kan.. Padahal bulan ni aje 2, 3 entry aku membebel pasal kerja.. mihmih

Ekceli aku tengah penat sangat nii.. nak kate stress tu ada lah sangat.. tapi badan penatlahh.. banyak sangat tanggungjawab kat opis tu sampai tak tertanggung dah rasanye.. Aku rasa 9 jam aku kerja, rehat waktu makan ngan solat jer.. selebihnya buat kerja macam haper..

Kekadang aku rasa macam mesin pon ada jugak.. kejap buat tu.. kejap buat ni.. jumping sane.. jumping sini.. rasa macam nak sewel pon ada gak.

Pakkal aku ni guna pakai konsep "syukur.. aku ada kerja" jer ni. kalau takkk.. memang kena amukan lah AMO aku tu.. haih..



********


Anyway, korang layan tak drama Hati Perempuan petang2 tu.. Aku layan jugak lah.. record kat Astro, pastu balik kerja nengok.. not bad gak citer die cuma agak hangin sikit ngan watak Yuhanis tu.. rasa nak lepuk jer.. kerek semacam dah kenapa.. macam tak ada motif pulak.. eh.. biasalah hakak ko ni kalau tengok drama kan emo lebih.. padahal orang tu berlakon jer kot.. haha.. ingat balik kerja nak release stress.. nengok drama ni makin stress pulak yer.. Haha.. padan muka.. saper suruh nengok kan..

Ade satu ost Hati Perempuan sedap lah. Bunga Dhia nyanyian Aiman. Tak sangka lah Aiman ni jugak yang nyanyi lagu Cinta Terakhir. Famous gak time degree dulu.. Mula2 ingat kan 6th sense.. Sejibik kot suara ngan Adi.



Layan kan.. Love it! =)

Lepas tu terlayan pulak video bawah ni..



Kebas kot pipi aku mengekek gelak

kahkahkah..

Nite uolls =)



4 comments:

anajingga said...

singgah sini dari segmen cik manis sweet, slot kul 7 ni kak ana memang tak sempat nak layan.. ,salam ukhwah .

tiga lalat said...

salam. hee dh lama x bukak tv ., ;p

Nurul Shahira said...

Betul, Hati Perempuan ni buat jadi bertambah stress. Tensi tengok hati si Yuhanis tu, hihi. Takpe, kita tunggu next week punya drama pulak :D

nanadhoi said...

Tak tengok drama Hati Perempuan tu, but ada dengar gak lah, ramai yang bengang dengan watak Yuhanis tu. Tapi kan, yang pasti, hero dia hensem.HAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...