"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Apr 11, 2015

Random Updates #1


Assalammualaikum

First thing of all.. nak jerit.. yey! Esok weekend!.. Seronoknya bila tak payah pergi kerja. Tapi weekend tak berapa nak rehat sangatlah sebab besok ada Annual Dinner. Malasss nyer nak pergi...! Tapi nak tak nak kena pergi jugak sebab dah janji dengan member. Kalaulah aku tetiba cancel nih confirm senin nanti teruk kena lahar ngan diorang. Hihi. 

Konsep Annual Dinner tahun ni adalah The Masquerade.  


Ni mintak Ag tolong belikan kat Lovely Lace. Yang aku punye color hitam tu. Siap bulu2 lagi. Meletops lah hakak ko ni besok. Haha.. Veranganz.

**********

Ni sebulan lebih punya cerita terperam. 07/03/2015 yang lepas, department aku buat team outing dekat KLCC. Kitorang main The breakout @ Escape Room. Pernah dengar tak? Game ni ala-ala detective game lah.. dimana korang kena solve kan misteri untuk keluar dari bilik tu. Best gak cuma pasal aku ni jenis IQ tak berapa nak tinggi sangat kan jadi stress bila main nih. Nak bukak mangga pon tetiba tangan jadik parkinson. Haha.


Yang aku bengangnye.. dah lah die punye misteri tu susah gila nak solve, lepas tu boleh pulak last2 tu kita kena panjat tangga and merangkak kat lorong untuk kelaur dari bilik tu.. whattt?.. Aku dah merengek2 dah tak nak naik tapi member dua orang laju jer panjat. Nak tak nak, terpaksa jugak lah panjat. Sumpah hazab gila rupa aku time tu. Aku rasa orang belakang nampak kot spender aku. Lantak lahhh. Nasib baiklah Joshie jer pon. Kalau si Fitri, mahu buta mamat tu. Hahaha.

*********

Gambar ni pulak masa kitorang buat BCP Testing dekat HSBC@Bursa Saham. Agak weird bila keluar building nampak KL Tower terpacak. Terus batak nak amik gambar. Mihmihmih

Tapi antara Cyber ngan KLC, Cyber 8 juta kali lagi best kot. 


Ekceli first time pergi kerja naik komuter and LRT gi kerja. Naik komuter sampai KL Sentral lepas tu amik LRT pulak sampai Pasar Seni. Dari Pasar Seni jalan kaki ke Bursa Saham. Lecak hokey tiak. Dah lah si Pari jalan laju, mintak nyawa aku jalan ngan pompuan ni. 



*********

Birthday celebration untuk March babies and also farewell untuk Arifah. 

Untunglahhh Arifah boleh resign... Kak Pah is jelous hokeyy. 
Bila lah Kak Pah boleh ikut jejak langkah Arifah ni... T_T



Arifah bagi on her last day.
So sweet of her. =)

**********



 Selfie!!!

Thanks for reading.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...