"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Sep 23, 2012

Dinner dengan K.ngah Ita dan Abg Sayed

Semalan agak best sikit sebab ade orang datang rumah. My cousin kak ngah ita ngan abang sayed dan anak dare diorang syifa. Ye.. Rumah aku memang jarang orang datang. Setahun sekali pon susah kot. Kalau ade pon along jaja n family je. Huhu. Rase macam tak de sedare je. Tapi.. Kalau orang datang pon aku lari masuk bilik.. Hahaha

Kelakar pulak. Last kak ngah ita datang waktu tu kitorang still dok kat seksyen 18 lagi. Dalam 13 tahun yang lepas. Sekarang kitorang dok kat seksyen 9 ni bulan depan nak pindah dah (InsyaAllah). So disebabkan itu, aku nak abadikan dalam blog. Tak tahulah tahun bila lagi diorang nak datangkan.. Huhu

So malam tadi disebabkan mak aku malas masak, ape lagi makan luar lah jawabnye. Mane lagi kalau bukan kat restoran Andaman. Tempat makan peveret bapak aku.



Abah dan abang sayed. Abang Sayed ni terror dalam bab makan ni. Yalah, dia pon kerje dalam masakan kan. Tak pastilah dia kerje ape, most probably manager kot. Sebab dia cakap selalu masuk meeting bagai. Tahap terror tu sampai boleh cakap thai ngan pelayan restoran ni wo. Aku pulak yang risau. Takut tersalah order.. Haha



Abah dan mak dah ku..<3



Air nenas ku yang so-so ajelah.. Huhu



Okey dah kenyang! Haha

Mesti korang nak cakap dalam hati.. Ha.. Tu je gambar??.. Haha ti aje lah deknon. Tu pon semua gambar candid je. Gambar k.ngah ita ngan anak die ade tapi si syifa tak pakai tudung la pulak. Tak boleh la nak upload kat cini. Yalah.. Walaupon budak tu baru 12 tahun tapo rasenye dah cukup umur dah tu. Tak baik letak gambar orang yang bertudung ni. Sebab kalau orang lelaki tengok dosa jugak tau. Kita yang uploadkan ni pon same dapat share sekali.

Okey. Bye!

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...