"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Sep 2, 2012

Rumah baru kami :: Review

Alhamdulillah.. Next week kami akan dapat kunci rumah baru kami. Maknenye by next week kitorang dah boleh pindah. Excitednye!! XD

So hari jumaat lepas.. For the first time kitorang datang tengok rumah tu. Double excited dah ni.. XD

Aku adelah amik gambar barang sekeping dua untuk tatapan pembace blog aku ni.


Ni adalah bahagian ruang tamu. Untuk apartment, aku consider ruang tamu ni agak besar jugak lah. Sangat puas hati. Bapak aku siap nak buat 3 bahagian lagi kat ruang tamu tu. Bahagian tv bahagian tetamu dan juga ruang makan. =.=".. Err.. Ekceli aku rase ruang tamu aku tu tak ade lah sebesar tu pon tapi.... Hehe.. Kite tengok lah hasilnye camne kan.


Okey.. Yang ni pulak laluan nak ke bilik. Bilik aku yang depan belah kanan korang. Yang aku rase tak best nye tu orang kat ruang tamu boleh nampak dengan sejelas2nye pintu bilik aku tu. Rasenye kene letak tirai.


Cer teke ni bilik sape?? Harus lah bilik saye kan.. Hehe.. Ok yang ni x syok sangat lah. Bilik ni kecik okey. Masterbedroom pon kecik. Besar sikit je dari bilik aku ni. Toilet lagi dah makan ruang kan. Lepas tu bilik adik aku (bilik ke-3) kecik sikit je dari bilik aku. Maksudnye 3 bilik tu lebih kurang same je besarnye.. LOL.. Tapi yang bagusnye.. Tak gaduh lah bilik sape besar.. Bilik sape kecik.


Okey ni toilet bilik utame. Comel aje kot. Sinki tu serius semak. Toilet kat luar besar sikit. Same je susun atur dia cume toilet kat luar color biru. Biru pekat pulak. Serius tak cantik. Xde gambar nak tunjuk.


Ni bahagian dapur. Bahagian dapor memang puas hati sangat. Besar dan luas untuk apartment. Memang syoklah mak nak masak nanti. Kabinet siap ngan dapor sekali.



Last but not least .. Ni bahagian belakang. Bahagian dobi or untuk stor jugak kot.

Ok.. Tu je kot untuk kali ni. Bye.
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...