"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Sep 12, 2012

I think i've made mistake

Bencinya bila teringat balik hari ni.. Aku rase aku bodoh sangat tadi.. Bukan bodoh sebab ape pon tapi rase bodoh sangat sebab jadi terlalu naif tadi.. Erghhh..

Untunglah aku ade jugak orang yang sudi nak sampaikan hal sebenar kat aku walau pon tak sengaje kan... Macam cilako je perangai.. Umur lanjut dah..

Aku seriusly tak sangke... Tak sangke yang aku pon jadi mangse talam dua muka.. Selalu nye aku yang jadi talam.. Haha.. Padan muka aku.. !!

Sakit jugak ehh.. ;-)

Yang kelakar nye boleh pulak aku meluah kan perasaan kekononnye kat si cilako tapi.. Padahal... Omaigod! Gila bodoh.. Confirm aku kene balik.ngan dia nanti.. Ahhh.. Bullshit ahh...

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...