"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 12, 2014

Jalan2 kat GM Klang

Petang after Zohor gitu dapat call dari my kazen, Along Jaja ajak keluar. Boring katenye sebab mak2 kitorang kan pergi bercuti so kitorang anak2 ni apalagi panas bontot lah kat rumah. Hehehe..

Aku nak kata boring sangat tu tak adalah. Lite2 jew sebab kan ada astro. Bosan2 nengok lah tv tu sampai lebam. Banyak cerita yang aku rekod tak tengok lagi. Tak ada istilah bohsan dalam hidup aku selagi astro tak bankrup.. gitew.

Tapi sebenarnya aku ghindu kat my kazens sebab dah bape minggu tak jumpa. Rase macam lebih sebulan new. Awww.. geli2 je kazen aku kalau dorang baca ni. LOL. Plus ghindu gak kat anak buah dorang Rayyan yang comel lagi ceria itu. So plan hari tu nak gi GM Klang. Aku on je.. janji boleh jalan2.

So dalam pukul 3 macam tu kitorang pon gerak lah ke GM klang. Hebat weolls tak sesat pon pergi sana. Ofkos lah dengan bantuan Waze kan. Tak kisah, nak bangga gak. Dalam 20 minit gitu dah sampai. Ramai jugak lah manusia datang sini. Parking almost full kat luar so we decided park kat dalam. Nasib baik ada 1 satu kosong kat depan pintu. Rezeki Rayyan:)



Ni lah 1 gambar yang aku dapat tangkap kat dalam GM tu.. Malu lah aku nak amik gambar kat dalam GM tu.. Tak kental macam blogger lain amik gambar dari setiap sudut.. hohoho.. ni pon aku amik kat tingkat atas so lengang sikit lah. Tapi hakikatnya kalau kat tingkat bawah tu crowded gila.



Ni ayen tengah bertukar tangan.. almaklum banyak tangan boleh tolong dukung kan. Mak Long jeles.. haha motif? Suka gila tengok ayen ni. Ceria and lincah. Suara comey sangat. Terngiang2 lagi sampai sekarang. Suka dengar dia membebel. Tapi tak faham langgung apa yang dia bebel.. yaya yaya.. tu je aku dengar. Tak tahu lah awek mane si Yaya tu.



Kalau dalam gambar nampak matured sikit tapi padahal comelll and kecikkk je. Manis je bila senyum. Melting.



Mase baby dulu ayen tak banyak songeh sangat but now whining je kerja dia. Tapi kejap je. Kalau nangis pon tak sampai 3 minit dah gelak2. Macam2 budak kecit ni. Grrr.

Pusing2 satu GM beria tapi haram tak beli apa pon. Masing2 balik dengan tangan kosong. Ayen je dapat kasut baru. Kemain suka lagi, tak mau tanggal. Orang negeri sembilan panggil JOBO kalau perangai camni. Hihi.



Overal bagi aku GM ni tak ada banyak barang yang memenuhi citarasa aku. Harga pon mahal jer.. tak adalah murah mana pon. And tak banyak baju, blouse, or tudung2 yang aku berkenan. Even kalau aku kurus pon tak ada kot baju yang aku selera nak beli. Dah lah aku bengkerk ngan sorang peniaga ni. 'Adik ni badan besar boleh lah pakai yang ni'. Grrr.. Bikin wa panas jeeee.. Tahan sabar jelah aku tadi. Buat bodoh jelah tapi dalam hati rasa nak lempang laju2. Haha..

After awhile berjalan, maka balik lah kitorang ke shah alam. Mula2 hantar kak siti ngan rayyan kat sek 18. Pastu balik umah aku pule.

Kali ni keluar memang namenye berjalan betul. Serius tak singgah tempat lain. Direct gi GM pusing2, tak beli apa2 pon pastu balik. Gila tak de perasaan. Haha,

Sekian.
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...