"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

May 11, 2014

Mak

hari ni mak dan makcik2 aku berangkat ke vietnam dan kemboja. bercuti sambil beramal katanya. tak sure singgah kat mana dulu,tapi kalau tak silap kemboja kot.

tak kisah lah kat mana dulu pon. yang penting aku doa kan mak dan makcik2 aku selamat sampai dan selamat pulang. tu je harapan aku.

lagi2 sejak kes kehilangan pesawat MH370 dua bulan lepas, memang aku rasa cuak sedikit nak naik kapal terbang. believe it or not, sebenarnya aku belum pernah merasa pon naik kapal terbang seumur hidup aku. huhu. ye aku tau. agak sadis disitu. at the age pon 27, tak pernah naik kapal terbang.

tak apalah. belum ada rezeki aku nak merasa naik kapal terbang. kadang2 ada jugak lah terfikir bagaimane rasanya berada di ketinggian 15000 kaki dari tanah. sure kali pertama tu aku akan tak henti2 berdoa supaya kapal terbang tu tak buat hal. =…=

jadi mothers day tahun ni mak aku tak ada kat rumah la jawabnya. bagus juga.. actually family aku tak pernah pun sambut mothers day ni. let alone fathers day.. lagi lah tak pernah. so biar lah mak aku pergi bercuti. lagi banyak faedah. lagipun dalam islam hari2 pon mothers day.=)


toodles

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...