"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jun 29, 2014

Membebel pasal belog faveret

Sekarang tengah melatih diri untuk lebih kerap membebel dalam belog. Tu lah nak wat cam ne.. belog aku ni kan dah lame sangat tak de readers. Aku pon syok sendiri je lah bace entry lame2 tu sendiri. Sendiri tulis sendiri baca.. hahah.. ekceli memang tu la niat nye pon kan. Kata buat belog bukan nak kejar followers kononnya. Tapi untuk bacaan masa depan. Dah betul lah tu ^_^¦¦¦.. eh, seronok pulak bace walaupun aku bebel entah pape je pon masa tu. Okey lah.. mulai dari hari ni wajib kerap membebel supaya aku boleh baca balik in future. You can do it cura!

Sekarang aku tak banyak sangat la follow belog orang macam dulu2. Sebab aku perasan selera aku dah berubah sedikit. Sekarang aku suka sangat bace belog mak2 orang.. whatttt.. ? Haha.. Jangan tanya aku kenapa ye sebab aku pon tak tau nak jawap apa. Benda tu datang sendiri. Aku pasrah..

Kat sidebar tu antara belog2 yang aku wajib terjah setiap hari. Beautiful Nara pon aku dah malas nak terjah. Paling aku suke mesti lah Kak Di Green Apple. Ohemji.. Die memang terbaik seriusly. Aku memang adore life die sangat2. Plus entry Kak Di mostly kelakar tahap nak berbelit tali pusat. Memang gelak je bace. Kalau korang nak tau, aku gile dah khatam belog Kak Di ni. Paling best bace entry travels. Macam bace novel. Addicted sangat. ♥♥♥. Discover belog Kak Di dari kes Rai Ahmad gadoh dulu. Entah.. cenggitu lah.

Next ofkos lah belog Kak Fillanie. Okey, sejujurnya aku baru je baca belog Kak Pilla ni.  Tapi tau kewujudan tu dah lame dah.. sebab adik angkat Kak Pilla ni (Kinah) kawan sekolah aku masa kat MRSM PDRM dulu tapi tak rapat lah. Die ade mention pasal Kak Pilla die dulu. Tapi tak pernah interested nak bace. Tapi bila dah mula bace.. peh peh peh.. addicted la pulak. Now tengah berazam nak khatam kan. Kekuatan belog Kak Pilla ofkoslah sebab The Kasihs. Tak pernah rasa jemu pon bace pasal anak2 Kak Pilla. Suke sangat. Tersenyum sengsorang je aku baca.

Peej Burhan.. ni pon belog peberet sebab kelakar.. hehe. Tapi Kak Peej tak buat lawak pon tapi gelak sebab lawak tengok cara Kak Peej elobrate cerita tu. Cerita tak lawak pon jadi lawak. Love!

Tu je kot. Penat da membebel. ←_←. Aku memang bercita2 nak jadi blogger popular macam diorang ni Insya Allah. Bye.

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...