"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jun 30, 2014

Puting

Dua tiga hari ni aku memang tak de mood nak bukak fb tahu tak. Sakit hati jerr. Mane lah aku tak sakit hati, asal bukak ade je orang share gambar ulat keluar dari kulit. Sekarang tengah viral gambar tu. Omg.. geli tahap nak pukul orang serius.

Aku ni memang bangsa penggeli ya amat. Aku bukan boleh tengok benda geli2 macam ni. Jantung rasa berdebar2.. pastu aku macam meliuk2 geli. Terbayang2.. Ingat aku tak tension ke?.. tension okey.

Tanya sepet gambar tu gambar betul ke gambar tipu. Die pon tak tahu. Tapi die ade cakap tu gambar puting. Hah puting ko cakap... Sebab jadi macam tu beli bra pastu terus pakai tak basuh dulu. Seriusly?? Apsal kau tak basuh dulu... Bertambah2 level kegelian aku wehh.. Sepet plak jahat, suruh aku bayang kan lah ape lah.. sengal betul mak budak ni.. haha.. Terus malam ni aku baring2 sambil picit2 puting sendiri. Dah macam janda gersang dah aku.. bahaha. Siap tengok puting sendiri pastu cakap puting aku cantik dalam hati.. psiko!!

Tapi aku tak adalah percaya sangat pon. Rasa macam edit je.. tapi tak kisah lah edit ke tak.. sebab aku tetap geli.. Aaaa.. nak tidorrr...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...