"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jun 29, 2014

Selamat menyambut Ramadhan

Alhamdulillah.. Allahuakbar.. dah masuk bulan Ramadhan untuk tahun ni da kite ye. Syukurnye Ya Allah.. Nakk sangat perbanyakkan amal ibadat dalam bulan ni. Harap2 dipermudahkan hendaknye.

Tahun ni 1st day puasa hari Ahad. Macam cuak sikit start puasa hari Ahad ni. Yelah.. duduk rumah je kan tak buat apa2. Ada masa nak melayan perasaan. Takut melepek dah petang2 nanti. Aku ni bukan boleh.. Muahaha.. Ni pon da masuk tengah hari da rase sesikit kelaparan itu. Macam budak2 aku ni.

Dah lah tekak aku rase sakit lagi ni. Tapi ni salah aku sendiri. Dah elok dah sebenarnye batuk aku tapi semalam bantai air sejuk je, so batuk tu datang balik. Padan muke aku. Nasib baik tak teruk sangat.

Mate rase ngantuk lagi ni. Rasa macam nak tidor kejap la. Tidor sebelum zohor tu sunat kan? ∩__∩

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...