"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jun 29, 2014

Puasa hari pertama 2014

Berakhir lah sudah puasa... untuk hari pertama lah. Muahaha... baru sehari hokey.. Alhamdulillah... seronok pulak rase. Lagi2 bila teringat tahun ni aku dapat cuti raya.. lagilah seronok rasa hati ku ini.. eh apsal ayat aku macam tahun 80 an ni.. -_-b

Hari ni berbuka mak aku masak ikan sambal ngan kerabu tauge. Sedapppp. Ingat nak amik gambar tapi lupaaa. Biasalah hari pertama puasa. Rakus sedikit.. azan jer terus jadi pirana ahkak. Dessert pulak bubur chacha. Bila makan tu terus ahkak rasa macam nak menari chacha ngan Remy Ishak.. ewahh.

Tadi aku timbang berat. Takuit ahkak nak tengok nombor ape nak keluar. Berdebar2 uolls. Hover sangat perasaan ini. Lately ni kan aku makan banyakkk. Berlemak pulak tu. So takut berat naik mendadak.

Okey berat ahkak yang terkini adalah..



Okey.. memang dah naik pon... ::>_<::

Tak pe2... ahkak nak diet sempena nak raya. Insya Allah. Doakan ahkak yer.



#lookingforwardforbetterfutureInsyaAllah
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...