"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 18, 2011

Emosi ; Sebak + Sedih





tika dan saat aku menulis entri ni aku memang tengah emosi gila. tak tahu la kenapa aku rasa sebak yang amat sangat. one of the reason mungkin sebab aku tertinggal bas tadi. ekceli aku still lagi kat tempat kerja. tengah online.

selalu aku balik ngan member aku. tapi sekarang dia dah berhenti kerja. sebab tak tahan ngan pressure kerja kat sini. so aku dah lama tak naik bas. okeylah at first tertinggal bas tadi, aku pasrah lagi. aku tunggu sampai sejam untuk next bas. aku tunggu tapi harapan aje lah. bas nak ke shah alam tak muncul2. siyut!

terus aku teringat kat kawan aku tu. sebak gila.

kalau dia ada mungkin aku dah nak sampai rumah dah.

entah lah. aku pun tak faham kenapa aku perlu sedih sangat.

entahlah
mungkin baru aku sedar yang aku sekarang dah berada di dunia yang sebenar.

quotes of the day


1 comment:

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

jgn sedih2 dear :)

skrg dah x sedih kan? :)

nama pun bestfriend kan? mestila sebak tetiba dia takda :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...