"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Nov 25, 2011

terbaiklah mathlutfi!!



first thing of all

its friday guys!!!
hoooreeeyyyy

wah gembira tak tentu pasal pulak i hari ni ek
harus lah kan..
bukan sebab hari ni hari jumaat semata-mata
hari ni jugak i dapat gaji

kayo mak cik kayo
*dialog tiap2 bulan*



hey, uolls dah tengok belum vlog dari mathlutfi yang pasal lirik lagu melayu tu?
kalau dah tengok bagusss
boleh jadi geng i

kalau yang belum tengok tu meyh tengok kat bawah ni cepat
barulah geng.. hehe


antara dialog yang i rasa paling tak boleh blah
.
.
.
V

"tak sabar nak menunggu hari esok"

"kenapa?"

"umpama mawar yang sedang mekar"

"erk?"

lawak gila 'barbie' kan?
adoiii

jauh gila imaginasi si mathlutfi ni
kalau i, asalkan melodi lagu tu sedap, sudahlah
tapi si mamat ni pulak
sibuk dok nak menghayati lirik lagu buat ape kan
haha


walaupun apa yang mathlutfi ni cakap kebanyakkan nya betul
tapi i tak adalah setuju 100%
mungkin lagu cinta ni banyak yang tak mendatangkan faedah
tapi itu yang kita nak dengarkan

hehe

sebelum gi kerja jum layan lagu berdua bersatu from 4teen



antara bandboy melaysia yang ahlinya hensem2
setuju?
hihihi
uolls nak henjet macam orang sakit parkinson ke
suka hati uolls lah
janji uolls hensem
suara uolls sedap

tapi yang i bengang mesti uolls muda dari i kan
=.='







1 comment:

aRa ❤ aFiq™ said...

gaji eh ? lanje... ujung bln mula wt2 bek.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...