"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 3, 2013

3 tahun sudah

Hari ni 26hn jun genap sudah aku berbelog selama 3 tahun
Pejam celik pejam celik dah 3 tahun
How time flies!

Aku start berbelog mase aku umur 23 tahun
Not so young lah huh?
Tahun terakhir aku kat uitm
Entah macam mana aku boleh terbukak hati nak berbelog pon aku dah lupe.. hihi
Tapi seingat aku memang dari dulu aku ni suka baca belog pon
Especially belog kawan2 sekolah aku lah
Cuma time tu tak tepikir pon nak ada belog sendiri je

I wish i could start blogging much2 earlier
Kalau lah aku dah blogging from 2006 lagi
Sure sekarang ni aku dah bergelar blogger otai kan
Muahahaa.. berangan gilerr
Ala bukan kena bayar pon nak berangan kan. Ngehehe

Ekcuali sepanjang aku blogging ni aku dah kumpul sebanyak 210 orang followers
Alhamdulillah walau pon aku tahu semua tak follow dah pon belog aku ni.. sobs
Kauorang ingat senang belog aku yang suam2 kukku ni nak kumpul kan followers?
Hazabbbb okeyyy!
Masuk kempen sane sini.. 210 je pon yang dapat jadilah
Kate blogging bukan sebab nak kejar followers kan
Tapi since aku dah tukar email ngan link
So uolls tak nampak dah lah followers aku yqng sendu tu
Jadinya aku buang terus saje widget followers
Malas dah aku nak letak
Kosong je, sakit pulak hati mak tengok.. huhu

Ala.. camane nak ending entry ni
Bye aje lah

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...