"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 22, 2013

Nasi ayam tak sedap

Pernah tak kau jumpa pompuan yang memang tak reti masak langsung?
Like macam umur aku ni or above 20 lah
I wish korang sume akan jawap PERNAH! :

Aku rasa kan aku memang tak reti masak
Seriusly aku memang totally bangang bab masak
Fine.. masak telur tu okey lah
Tak adalah sampai goreng telur pon hangus
Tapi other than telur...
I am totally hancur

Tadi aku masak nasi ayam
Memang niat aku nak masak untuk family
And nak diorang rasa air tangan aku
Bulan puasa ni belum pernah aku masak

Kul 5 gitu aku dah pung pang2 kat dapur
Macam tongkang pecah dapur aku keje kan
Bersepah giler
Dah kate jarang masuk dapur kan
Memang gitu lah jadinya

Bila nak buka tu aku tengok mak aku dah siap2 pakai tudung
Aku dah macam sedih gila kowt
Sebab aku dah leh agak mesti diorang buka kat surau
Bapak aku memang awal2 lagi dah lesap
Waaa.. sedih.

Buka berdua ngan adik aku
Rasa lauk.. alahai... tak sedap
Memang lah aku makan banyak tapi bukam sebab sedap pon...

Aku rasa ni nasi ayam aku yang terakhir untuk tahun ni lahhh.. haihhhh

Toodles:)

posted from Bloggeroid

1 comment:

kisah_hearty said...

Xpe..practise make perfect kan..kan dolu2 time muda2 ko pandai je masak sayur...lope r tu..haihhhh.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...