"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 15, 2013

Ko mampu?????

Hebat jugak orang2 tua ni berpesbuk ek
Aku pon tak mampu nak dapat 27 comment cmni.. haha
27 je pon tapi still., banyak gak tu untuk beginner cam pak aku tu



Ni adalah pesbuk bapak aku
Dia up his first status tadi.. lama gila kot dia nak karang
Tapi tu lah.. boleh tahan jugak member2 bapak aku ni mengomen kat status dia
Tak sia2 dia menaip tadi
Bukan main eksaited lagi bapak aku tu ad3 orang ngomen status dia
Sampai mak aku pon naik hantu sebab dah nak masuk waktu buka
bapak aku still tak berenti main pesbuk.. haha

Happy bila tengok bapak aku happy
Harap2 die tak adalah buat hal pas ada pesbuk ni
Risau jugak., kot lah terjumpa girlfren lama kat pesbuk
Mau naik hantu mak aku nanti
Bukan mak aku je, aku pon naik hantu gak
Hello... ko jangan ingat bapak aku da tua tak ada market ye
Dah ada sorang mak cik dah aku block dari pesbuk bapak aku tu
Maliah manja ke apa entah nama dia
Memang nama pon dah suspicious kann.. manja lah sangat.. gelis sangat oke
Pas bapak aku confirm je friend request terus post kat wall pak aku
Tanya pak aku dari mana?
Panjang lagi la status dia tapi kosser pulak aku nak mengingat kan
Nampak sangat ko tak kenal kan bapak aku.. aku ingat member sekolah bapak aku ke..
Motif ko add bapak aku ape ye?
Maka harus ko diblock
Tapi sebelum block tu aku check dulu lah wall mak cik tu
aku xadalah kejam sangat kan.. block bute2 je
Kat wall dia status semua nak jiwang2 je., ewwww
Walau pon tak adanya dia nak sangat kat bapak aku pon
Tapi demi mak aku.. aku block jugakk haha..

Eh da pukul 3.30 am..
Kene tido dah
Nite uolls..
Toodles :)

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...