"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 23, 2013

Muntah2 lagi..

Semalam aku muntah2
Sebelum tu aku makan sandwich
So yang keluar tu semua sandwich yang aku dah makan tu

Aku rasa aku muntah sebab perut masuk angin kot
Tapi tu lah.. aku pon tak faham nape perut aku masuk angin
Padahal buka puasa semalam aku makan nasik kowt
Tapi kuantiti tu aku kurang kan sikit and amik sayur lebih
Memang tak kenyang sangat pon semalam
Tapi tak sangka lah sampai perut aku masuk angin
Haihh.. saje nak kasi buat drama pulak di malam hari

So malam tadi after sampai rumah terus timbang berat




Amekaw..turun 1.3 kg hihi
Tapi aku tahu ni bukan berat betul pon
Sebab perut aku dah kosong tahap maksima
Tapi aku happy. :D

Toodles:)

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...