"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 3, 2013

Muntah.. mengandung ke?



Jadahnye nak mengandung
Laki pon kau tak de nak mengandung hape
Gila psiko.. haha

Tak ade mane nye aku nak psiko
Aku waras lagi weyh
Tekak aku je ni yang tak waras
Dah seminggu ni tak nampak lagi tanda2 nak baik
Makin gatal lagi ade lah ni

Malam semalam paling best
Aku terjage dekat pukul 6 pagi camtu lah
Tekak rase gatal sangat2
Batuk2 sampai rasa terkeluar air kencing
Aku gi lah bilik air
Masuk bilik air tetiba rasa nak muntah pulak
Aku pon teran lah tekak aku
Biase lepas muntah aku akan rasa lega sikit
Ok fine.. nak muntah plis

Selalu aku muntah tak banyak isi yang keluar
Tapi kali ni punya muntah
Mak datuk.. banyak gila
Penuh satu sinki hoi
Pakkal aku tak pakai spek time tu
Kalu tak aku pon geli kot nak tengok muntah sendiri
I is penggeli okey
Kebetulan malam tu aku makan mcd
Yang keluar masa tu chicken burger yang aku makan
Mana aku tahu?
Haruslah muntah aku bau mcd
Confirm sebulan aku tak selera makan mcd. Tobat.

Lepas aku rasa lega sikit terus masuk bilik
Nak cepat2 sambung tdo
Aku ni dah lah tak suke bangun lambat sangat
Ingatkan dah muntah ape semua lega lah sikit
Harapannn.. aku rasa tekak aku gatal sangat
Kong kong aku batuk., sakit weyh
Termenung aku aku sat..
Tak tahu nak buat apa.. penat muntah pon ye jugak

Aku rasa macam tak boleh belah gila dah ni
Jadi aku amik air.. amik painkiller sebijik
settle.. lena tidur aku pastu., 11.30 baru aku mangkit
Serius aku rasa masa aku makan painkiller
Feeling macam makan ubat sakit jantung pulak
Pain killer je padahal.. huhu
Drama sangat!

Harap2 malam ni lena lah aku tidur
Tapi tak pe drama semalam jadi lagi.,
aku da prepare dah,, ihihi


Sent from Samsung tablet

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...