"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 22, 2013

Diet lagi?

Booorrinnnnnggg...!!
Ye aku tau topik diet ni memang boring
Lagi2 untuk orang macam aku ni haa
Tiap kali berdiet tak pernahnye nak menjadi
Terbengkalai separuh jalan aje
Wuwuwu.. Penat taw.

Tapi tu lah dia..
Memang entry ni aku tulis untuk bagitahu yang aku sekarang tengah on diet.....
Buat kesekian kalinya... Lol

Tapi diet kali ni aku ade beli satu produk lah
Produk ape???.. Oh rahsia...
Bukan apa takut2 kalau tak menjadi lagi
Nanti orang google produk tu
Keluar blog aku tapi hampa..
Tuan blog tak kurus2 pon..
Haha..

Ekceli aku tak berniat nak guna produk sampai kurus pon
Just nak tingkat kan metabolisma badan aku
Bila da turun sikit aku stop lah
Cadangnye gitu lah..

Okey tu aje.. Tata

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...