"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 13, 2013

Ramadhan 2013 : Day 3

hari ni adalah hari ke 3 puasa
and aku sekarang kenyang tahap nak meninggal
hari ni aku cuti so buka kat umah sajo
maka nya menu berbuka hari ni sangatlah berbeza dari 2 hari yang lepas

masa berbuka tadi pulak aku teringat kat dak opismate
teringat yang diorang berbuka lauk kafe sajo
perasaan bersalah seolah2 mnusuk2 ke jantung dahku
wah.. poyo sangat sampai rasa nak lempang diri sendiri pulak

bukan apa aku sedap makan lauk mak aku masak
depa makan lauk kafe yang ntah pape tu
yelah weolls ni dah macam adik beradik khenn
harus feeling tu deep skit kan..mihihi

hari ni makan ayam golek ko
aku beli kat seksyen 8
beli juga kuih sri muka sebab teringin
pastu mak aku masak ikan sambal and telur tauhu
syiokk giler..
tapi gambar tak amik sebab tak sempat

esok lagi best uollsss
kitorang akan berbuka kat pantai dalam..
double yey!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...