"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 21, 2013

No confident


Haiiilahhh..
Aku kekadang tak faham jugak ngan diri sendiri
Aku sebenar suka nak ambik gambar bila aku gi mane2
Pergi ekspo ke..
Pergi makan2 ngan family or ngan member2
Bukan sebab nak updet belog semate2
Tapi untuk buat kenang kenangan

Dulu pakai hp cikai aje 
Hp galaxy young
So agak malu lah nak amik gambar ngan hp buruk aku ni
Tak canggih uolls
So i though mayb aku kne gne hp yang lagi canggih kot
Tapi... Sekarang pakai tab ponnn malu jugakkk
Sebab besar sangat pulak da..
Adoila.. Tak faham kan???

Sebenarnye kan.. Bukan masalah hp ko buruk ke ape
Tapi pasal aku ni..
Selfconfident tu tahap cicah lantai sangattt
Serius aku tak faham!!





Sent from Samsung Mobile

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...