"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 1, 2013

Sakit tekak lagi

Masuk hari ni dah 5 hari aku sakit tekak
Sakit tekak yang paling teruk dalam sejarah
Tekak aku rasa perit sangat, kering kontang
Whenever aku telan air liur, ya rabbi.. hazab!

Tapi tu la.. sakit2 tu pon nak makan okey pulak
Still sedap je kat tekak aku ni ha
Takde la pulak rase pahit2 ke
Hazabedah betul
Kot lah tak lalu makan boleh la turun barang sekilo dua kan..
Harammmm.. selera je aku rasa
Tu yang buat ak rase munkin sakit tekak aku ni tak lah teruk sangat
Yalah.. kalau da tahap teruk sangat sure tak lalu makan

Lepas tu kan, last week aku tidur sangat tak lena..
After 4 hours aku tdo sure aku akan terjaga
Masa tu paling hazab sekali
Tekak aku akan rasa sakit ya amat
Lepas tu aku menung, macam2 aku pikir
Aku ni kena kanser tekak ke ape..
Nauzubillah., mintak simpang!

Sekarang ni kan ramai sangat kawan aku yang kena cyst
Macam dah jadi trend pulak
Yang kena tu kurus2 je pulak tu
Aku yang gemuk ni jadi risau
Aku bukan check pon kan
Ntah2 kalau aku check sekarang agaknye ,macam2 penyakit ade tak?
Omigod!! Tertiba aku rase macam aku ade darah tinggi
Ekcuali adik aku yang baru 23 tahun tu pon da ada
Ko rasa aku ada tak?

Paling teruk malam tadi aku rasa aku muntah darah lah
Eh aku bukan nak berdrama muntah darah bagai.. huhu
Aku pon tak pasti sangat sebab tak pakai spek kan
Lagilah aku pikir macam2

Hari ni aku pergi klinik sebab dah takut
Risau jugak nak tunjuk tekak kat doktor
Kot lah doktor kata tekak aku dah kritikal ke kan
Tapi tak ada maknanye
Dah lah jumpe doktor tak sampai 2 minit kot
Doktor pon siap cakap dia sakit tekak jugak.
Doktor jangan nak tiru sakit saya boleh tak?
Apa2 ajalah doktor
Dapat ubat pon.. halahh..
Tak berbaloi rasanya bawak kereta gi situ


posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...