"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 23, 2016

Ke ke liru

OMG.. Aku ku ku keliru... Tak faham lah kenapa nak keliru sampai begini sekali.. Haha.. Gittewww.

Aku kan sekarang beli supplement nak cantik katanya. Yelah umur dah diambang 30an ni. Risau lah. Dah lah kau tak kahwin lagi kannn. Tak kahwin tak apa, tapi jangan lah kau nampak macam wanita beranak 5 sangattt. Wanita beranak 5 tak kisah nak gemuk, kedut ke apa. Dah sah2 lah mengandung 5 kali, sah2 lah dah ada suami sayang. So takkan lah badan persis anak dara lagi khennn. Ko apa ada? Gitu lah kekdahnya.

Jadi, yang menjadi kekeliruan aku sekarang ni adalah... Aku nak teruskan Transgluta by Zenia ni ke or beli K-Colly????

Ahh.. Keliru sangat..

Sekarang ni Trangluta by Zenia ni tengah murah. Normal price RM139. Sekarang 3botol RM194. Murah lah tu kannn. Tapi effect dia macam siput lah. Tapi memang dah bagitau awal2 lah kalau kulit gelap macam aku ni amik masa up to 6 month nak cerah. Eh, tapi aku bukan nak putih ponn. Aku cuma nak kulit yang flawless, bebas parut jerawat. Ni ak baru pakai dekat 2botol memang belum nampak apa2 lagi lah.

Kalau pakai K-Colly macam cepat sikit kot sebab collagen kan??

Kelirunyaaa.. Which one worth my money?

Tak pasal2 letih. Dah lah baru nak masuk kerja. Pffftt.
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...