"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 5, 2016

Risau

Esok my parent and both of my aunties (adik my mom) akan berangkat ke Acheh. Cuti2 Malaysia katanya. Memang lah aku tolong excited sekali.. tapi at the same time tolong risau jugak.. huhu. Entah lah aku ni, dari dulu lagi memang selalu ada masalah risau tak ketahuan hala. Kalau my parent travel pergi mana2, balik kampong Negeri Sembilan ke, balik Perak yang jaoh tu ke.. mesti aku tak senang bontot risaukan dorang.

Bila diorang ada kat rumah, aku rasa macam eh, dorang tak nak keluar ke. Haha.. Rimas.. Kuajaq kan? Tapi bila diorang tak ada.. mula lah hati ni risau. Dorang pergi mana ni tak reti nk balik rumah ke? Okay ke tak? Selamat ke tak kat luar tu? Dup dap dup dap hati ni risau. Serba tak kena lah dibuatnya.

Kesimpulannya senang2, duduk jer kat rumah boleh tak? Tak ada lah aku penat2 risau. Haha.

Risau. Risau.

Semoga mak, ayah dan mak cik2 aku selamat pergi dah selamat pulang.. Insya Allah.. Aminnnn =)


Banda Acheh (sumber:google)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...