"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 8, 2016

Natural Nyx Eyeshadow Pallete

Va va va..

Tetiba terasa diri ini sungguh remaja gitu buat review pasal make up
Maluuuuu...

Hahaha.. malu lah sangat kannn..

Anyway, kali ni iolls nak buat a very2 simple review
About Natural eye shadow pallete from NYX
Aku beli secara online kat ohmydearbeauty for RM 39.90 only.


Natural kan so mendapat lah background bakul rotan and alas kain batik..
Sooo natural.. haha

Selain Natural, ada jugak Adorable, Neon and also Smokey
Tapi aku memang nak yang jenis yang natural
Beli macam2 kaler pon, balik aku akan tepek yang coklat jugak
So tak payah lah gatal2 nak beli kaler kaler punya
Bazir jerr nanti


Hasil make up yang sangat natural
Just the way i like it
Ni pon aku just guna satu kaler jer tau
Dua dari kanan tu


Cakk.. harap uolls tak muntah lah tengok wanita lewat 20-an ini berselfie

Kesimpulannya, aku memang berpuas hati dengan ke'neutral'an this pallete
Kalau nak carik eye shadow natural, this one is highly recommended from me.

Oh ya, not to forget
So carik kat youtube make up tutorial yang paling comel untuk pallete ni
And found this:

Macam senang kan?? Macam laaa.. haha

Byeeee..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...