"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 27, 2016

Pencuri Hati - Ayda Jebat | Menang Giveaway

Dah berapa kali dengar lagu ni still tak leh move onnn
Hamagadd.. sakit hotakkk da niii..
Sebab aku kan da tuwe, mana lah sesuai nak dengar lagu rancak2 macam ni
So cepat pening kepala sikit
Tapi tak leh nak move onnn, asyik nak dengar jerr

Lagu ni sebenarnya kind of addictive jugak
Kecuali kalau kau menyampah kat Ayda Jebat lah.. haha..
Kalau da menyampah tu memang tak leh nak tolong la
Aku nak kata minat tu tak lahhh.. tapi tak lah menyampah

Sejak dia dari AF lagi aku da rasa something kat dia
Sebab dia sangat opennn...
Aku still ingat lagi masa tu dia dapat tahu adik dia hampir nak masuk AF
Selamba jer dia cakap kalau boleh dia tak nak adik dia masuk AF
Sekali time adik dia berjaya masuk tu, dia tersingkir
Sadis kannn? Dah lah dia dah cakap macam tu



Bila tengok klip video nih, she actually can sing.. and dance too..
Aku rasa aku je kot yang tambah view kat video ni.. haha

Aku baru jer settle layan drama Isteri VS Tunang
Part intro lagu Ayda Jebat tu pon aku tak laju kan sebab nak layan lagu ni
Walaupon aku macam ada sikit lah meluat nengok Ayda Jebat tayang kaki dalam tu
Hahahahaaha..
Bukan jeles ye. Tapi rasanya Ayda Jebat lagi manis tak pakai seksi.
Entah lah tak masuk imej seksi tu ngan Ayda Jebat

=)


*********

Oh ya.. nak buat announcement sikit
Hakak menang giveaway dari Nadia Syamimi lahh.. Yahooo
Thank Youuu!!

Dapat voucher.. okay lahhh walaupon tak menang hadiah utama kan
Ni lah kali pertama menang something
Tak sangka bertuah jugak aku ni.. lalalala~

Alhamdulillah

Boleh tengok senarai pemenang di sini ya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...