"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 2, 2016

Pretty Little Liars VS Anakku Diva

Sekarang ni aku tengah dok gila layan drama series Pretty Little Liars nih
Okaylah.. not bad jugak tau citer die
Ekceli citer ni dah lama dah.. tahun 2010 season pertama ditayangkan
I just knew this drama recently sebab google lagu Hati-Hati from Amira Othman
Orang cakap lagu ni macam sama dengan OST Pretty Litle Liars ni
Which I found it adalah sedikit persamaan dari segi penggunaan music tu





Cantik gila Amira Othman ni >.<

Weekend ari tu aku layan dekat 10 episod
Rasa macam nak muntah mengadp tv
Muak tengok TV, aku masuk bilik
Bukan buat benda lain pon
Aku layan drama Anakku Diva pulak kat komputer
8 episod back to back
Gila!

10 episod Pretty Little Little Liar + 8 episode Anakku Diva = Muntahhh!

Now mata aku tengah letih nih
Lepas balik kerja tadi aku muntah tepi bus stop
Entah pape ntah

Eh demam Dilwale dah habis ke?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...