"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 28, 2016

Video aerobic yang mudah di Youtube

Ekceli baru settle buat aerobic tadi sebab nak bakar lelemak hasil dari menternak kat restoran Laman Grill ngan melahap McD tadi pasal tak kenyang. Rasa berdosa ya amat. Huhu. Dulu rajin lah strolling kat Taman Tasik Shah Alam tu nak keluar kan peluh. Tapi sekarang tak tau lah nape malas sangat. Antara sebab malas nak bazir minyak kereta. Hehe. Kedekut jugak aku ni. So nak tak nak kena jugak lah cari inisiatif lain untuk keluarkan peluh.

Aku ni tak adalah selalu bebeno beraerobic ni. Sebulan sekali pon susah apatah lagi seminggu sekali. Tapi dulu aku memang rajin lah buat aerobic ni untuk bakar lelemak degil.

So aku nak share a few video aerobic kegemaran aku yang simple tapi bisa buat peluh kau berjejeran.


Okay, yang ni adalah antara aerobic yang terpaling favorite. Simple, senang nak ikut, tak complicated sangat. Aku pon malas kalau complicated sangat sampai susah nak ikut. Paling best ada jugak contoh gerakkan untuk orang yang berbadan besar macam aku ni.


Yang ni, nampak jer simple tapi kalau first time buat sakit satu badan. Walau pon simple tapi memang berpeluh sakan. Tapi aku selalu skip gerakan yang last tu sebab tak mampu hoi. Video mana2 pon kalau ada gerakan tu memang aku skip. Lantakkkk. Aku rasa kalau kau istiqomah buat workout ni, confirm tahun depan ko boleh pakai bikini.


Yang ni pulak aku selalu buat dulu lepas cycling kat fitness bicycle mak aku tu. Sesuai untuk post workout la. Aku suka sebab very the simple gerakkan dia and yang penting cuma 10 minit sahaja. 

Thanks for reading!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...