"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Feb 10, 2016

Si Bucuk lagi


Mamat ni kan sejak dua menjak mak ngan ayah aku pergi Acheh ni, suka naw menempek kat aku. Hamagaddd seriusly aku dah tahap rimas dah. Balik kerja, aku masuk rumah jer berlari2 datang kat aku. Aku nak sapu sampah, nak makan, nak duduk atas sofa, asyik la kena kacau jer. Sampaikan aku rasa tak ada kebebasan di rumah aku sendiri!? Pfftt.

Gewam lahhh!

Pastu tadi aku nak masuk tidor tengok dia tengah sedap landing atas katil aku. Siap kepala sandar kat bantal lagi. Helloo???? Kau hingat kau manusia kah????

Dush dush

Tengok tu. Muka nak stim jerr.

Pang nak??

Ishh. Gewammm lah!

P/s : My parent dah selamat sampai kat rumah. Alhamdulillah. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...