"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Mar 8, 2016

Aku dan supplement

Entry yang lepas, aku penah cakap yang aku sekarang tengah keliru, tak tahu nak guna supplement apa untuk kulit aku ni. Sekarang ni aku pakai Transgluta by Zenia. Beli kat kak Suraya Sulatin 3 botol terus sebab promo. So ari tu macam confius sama ada nak terus kan atau tukar supplement lain. Setakat ni transgluta tu aku dah consume 2 botol.

Supplement lain tu pulak cadangnya nak beli K-Colly.

Lepas aku cakap yang transgluta tu effect dia macam siput, petang tu jugak aku perasan muka aku macam cantik pulak (bluekkk). Haha.. Tiba2 je kan. Tak adalah.. Gurau je. Maksud aku macam soft sikit and nampak licin sikit lah. Bila pegang pon rasa licin. Tak lah berbonjol2 sangat macam dulu disebabkan jerawat. Dalam hati terus rasa bunga2 cinta layu di pusara. Hihi. Ni aku cakap ikhlas. Bukan nak bodek sape2. Memang terasa perubahan dia tapi lepas 2 botol la. Memang slow habis. Haha. Matik lah kalau founder dia baca ni. Kui kui.

Lagipon, buat masa ni tak ada sape pon yang puji kata kulit muka aku makin cantik ke apa. So, buat masa ni aku macam syok sendiri je lah kata kulit muka aku makin okay. LOL.

Tapi still rasa berbelah bahagi jugak sebab kalau boleh nak effect yang cepat. Huhu. Baca review, K-Colly ni effect dia pantas sikit.

Entah macam mana, aku terbukak hati nak terus kan jugak consume Transgluta by Zenia ni. So babaye la K-Colly. Haha. Macam biasa beli kat Kak Suraya jugak 3 botol terus dapat free foundation. Dah dapat dah pon barangnye.


Alhamdulillah.. 😀


Ni lah dia hasil borongan. Foundation tu ya ampun, cantik betul botolnye. Nampak classy gitu.

Dah habis beratus ni, tolong la doakan aku punya kulit makin cantik. Tak larat dah hoi nak mengadap bekas2 jerawat ni sampai tua. Tahun depan dah nak masuk 3 series da. Cukup2 lah dengan masalah parut jerawat ni.

posted from Bloggeroid

2 comments:

Yaya Mohd said...

hehe..
mudah-mudahan kulit mkin cntik+glowing mcm yg xcik syura nak,yew..
Aminn ^_^

Chooyaya! said...

slow takpe janji lepas tu terus lawa
haaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...