"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 15, 2012

30 Days Challenge

Hi uolls!!!

Beberapa minggu yang lepas
Aku ada terbaca beberapa slimming product kat majalah Wanita
Usually kalau terbace mane2 slimming product kat majalah ke or paper
Aku akan just bace without thinking of nak beli
Not at all hokey
Sebab aku dah set dalam pale otak aku ni
Harge most of slimming product ni confirm kaww2 punye

Until one day aku terbace kat majalah Wanita
Aku notice yang harga benda alah ni dah murah lah
Hoyeah hoyeahh.. (muka teruja hiks)
Around RM 40 or less dah boleh dapat dahh
Wahhhh... Still lagi dalam bajet mak tu noks
Tapi mungkin produk yang tak berape nak establish lah kot
Eh yeke tapi okeylahh.. Beli mahal2 pon tak tentu lagi berkesan ye dak

Bila dah cenggitulah alkisahnye
Makenye aku pon ape lagi
Berangan2 lah nak beli mane2 produk yang aku rase meyakinkan
Dah nak puase ni memang sesuai sangat untuk berdiet kan
Dalam kepala otak dah ade dah beberape brand yang aku rasa interested nak beli
Berapa kali aku dok repeat bace testimoni kat majalah Wanita tu
bukan apa teruja bace kisah mereka2 yang dah berjaya

So petang tadi aku telah memecutkan diri aku ke Tesco Shah Alam
Sesampai je terus heading ke outlet yang jual2 beauty product neh
Ingat di hati tak mahu lah aim kat satu product je kan
Ingat nak buat perbandingan sikit dari segi harge ke jumlah paket ke
nak cari mane yang berbaloi untuk di beli
Tapi memang dalam banyak2 product2 yang aku bace kat majalah tu
cuma ade satu je pon yang terjual kat pasaran
Yang aku noticelah
Mungkin ade kot tapi aku yang tak perasan kut
Gi tengok kat outlet lain same jugak

Ekceli i feel better lah camni
It shows that product ni memang tengah laris sekarang
If not takkan every dealer ade jual product ni kan
So aku pon dengan happynye gi beli
And kau orang tahu berape harga dia
RM 25 only!!! Yesss murah sangat okey
Ekceli harga dia RM 30 tapi dapat less RM 5
Suka mak noks!

And the product is;




Yeahhh.. AppleSlimm Dietry

Teruja!!

Have you heared bout this product
Ade?..Kalau ada bagus..
Kalau tak ade.. Nasiblah.. huhu

So how to consume this product???
Kene amik 1 sachet after dinner every day

So hari ni jugak aku mula minum
Semangat kemainkan???
Haruslahhh... hehehehe



Nilah rupa nya.. setelah dibancuh
Look so... Green.. Isn't it?
Erkk..
Rasa macam rupa spirulina pulak aku tengok

Bila minum... Euwww...

Serius tak lalu gila..
Berapa kali aku bluek2 bagai
Rasa macam air Teh pastu ade serdak Apple

Memang tak habislah kan T__T



I try my best.. But i can't!!huhu
Sikit je lagi tu

Tak pe esok try lagi okey.

So aku decide nak minum product ni selama 30 hari
Kirenye sepanjang bulan puase ni lah
Harap2 raya nanti ade shape sikitlah
Ahaks!

May be esok starrt kurang makan nasi...



Hope so =.=
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...