"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 2, 2012

Hoorey Hoorey

Tengah layan cerita Hoorey Hoorey
Not bad jugak cerite ni kan
Lain dari tipikal filem melayu yang lain
Balik2 rempit lah.. Gangster lah.. Bomoh lah
Dah bosan nak tengok kot
Ye dak?

Tapi tengok citer ni buat aku terase je
Debab2 ni memang buat aku sensitip skit lah huahuahua..
Btw, tak de lah gemuk sangat pon Nurul Aiman (watak utama) tu
Aku lagi gemuk kot (sadis)
Kalu tahaptu pon kau orang dah consider gemuk tahap gaban
abih tu aku ni gemuk tahap ape pulak ek. LOL.

Cume aku tak setuju sangatlah motip cerita ni
Aku seorang yang gemuk (banyak kali cakap dah ni)
Malah 2 kali gemuk dari Nurul Aiman tu
Tapi tak pernah pulak aku rasa rendah diri ngan diri aku
Plus.. So far tak pernah pulak orang beza2kan aku sebab saiz kan
Bukanlah nak cakap tak pernah langsung kan
tapi tak adalah teruk sangat pon.. (yeke?)

Tapi dah name pon ceritakan
Nak bagi sedapkan cerite cenggitulah
Aku pon suke tengok
Suke tengok watak Akim
Sweet sangat bile die createkan blog untuk Nurul Aiman untuk ajak orang undi Nurul Aiman
Best jugak kalau ade orang create kan blog untuk aku kan (verangan) ngeh ngeh ngeh
Tapi tak mahulah name belog aku tu 'Walaweh Debab'
Tu mintak kaki namenye tu.. Hahaha

Tapi in reality ade ke orang macam Johari (Akim) ek
Kan best kalau ade
Tak pernah jumpa lagilah..
And harap adelah seorang untuk aku kan

B-)

******************************

Hari ni bapak aku boleh bawak kawan dia datang kawan dia datang tidur umah tengok bola. (adeh) terbatas pergerakan ku. Haish. Nasib baik bola bukan tiap2 tahun.

Tapi aku jengah tadi bapak aku selamat dah berlepas ke Paris. ( dah tido lah) tinggal abah kedah ngan kawan abah je lah. LOL.

Yang adik aku pulak dari tadi telepob dok bunyi alarm. Haish. Apapontakboleh.

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...