"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 2, 2012

Rindu nan membara

Yeah.. I know.. title entri yang sungguh tak boleh blahh.. Mesti korang rasa nak muntah hijau kan. Well... Do i look like i care?... Muahaha.. (gelak jahat)

Rasa2nya aku ade mention kat entri2 sebelum ni (tak ingat entry mne and tak boleh nak link kan pon sebab updet pakai hp) yang ass. manager (AMO) yang paling baik ngan aku dah nak resign.. And ekcuali dia dah resign pon. Last selasa was his last day...

Sejujurnya aku cakap, sebelum ni dah ramai dah our teammate yang resign.. Tapi aku tak pernah lah rasa sedih sangat. Paling2 sedih pun time adibah resign dulu je. Tapi tu pon kejap je pon. Yang lain2 tu macam angin lalu je. (sian dorang..). Thinking of that, agaknye kalau aku resign nanti aku pon bakalan terima nasib yang samalah kan?.. (lagi mau tanye) Waduh, penat rase keje kat sini! =.=

Tapi kali ni berbeza sikit. Last day AMO aku tu hari memang aku dah terasa sendu sikit uolls. Jangan kata last day. 2 hari sebelum tu pon dah rasa sedihnye. Tak dapat nak bayang kan kat opis tanpa AMO aku yang paling terbaik tu. Rasa macam nak hantar notis 24 jam je...... Adakah itu namanya cinta??

(kah kah kah.. Cinta hangguk hang!)

Tak adalah.. Aku main2 je lah beb.. Gila kau nak jatuh cinta ngan laki orang. Cari padah namanya tu. Lagi pon nama nak jatuh cinta ngan laki orang tu memang tak adalah dalam kamus hidup aku.

Nak kate aku sedih sangat pon tak jugak lah. Sebenarnye lebih kepada takut sebab hilang orang yang boleh backup aku kalau aku buat error je sebenarnye. Muahaha (gelak jahat). Yalah bila umah okey jerr. Tapi sampai tempat kerja terus rasa macam nak meratap bagai. Tengok kerusi meja AMO aku tu pon rasa macam nak meratap syahdu wess. Gilo ko apo? Kekadang tu aku rasa macam tak percaye je yang AMO aku tu dah resign.. Bile teringat AMO aku tu mesti aku akan ushar meja AMO aku tu. Perghh memang feeling habis lah aku ni kan. Over gilerr haha.

Haihhhh... Tak tahulah nak kata apa.. Nak cakap lebih2 pon dah memang sah2 lah AMO aku tu dah berenti pon...

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...