"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 31, 2012

Dah jumpe balik..;-)

Beberape hari yang lepas aku sebenarnye termisplace aku punye jam tangan. Serius aku tak ingat mane aku letak jam tangan aku tu. Puas aku cari merata kat rumah tapi tak jumpe2 gak.

Memang susah sangat bila tak de jam ni. Lagi2 tengah bulan puase ni kan. Nak tahu dah buke ke belum pon susah. Nak tahu habis break lagi. Nak bawak hp malas pulak nak letak balik dalam loker.

Tapi malam tadi lepas balik kerja aku nampak jam aku ni kat atas rak baju.. Wah rase nak melompat hiheee..




Lepas ni dah takde lah aku pening2 pasal mase lagi...

P/s tadi tengok bilik kemas.. Adik aku kemas kot. Sebagai kakak terase malu pulak. Ades. Abah kol orang SUK tanye pasal rumah.. Korang tahu.. Kabinet pon blom pasang lagi.. Whatt????.. Grrr..

Sabar aje la.. =.=

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...