"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 14, 2012

Am I a Big Liar?

I rasa rabu lepas kot
1 of my colleuge suddenly tanye kat I

"asyura, u ada blog ea?"

Aku punyer terperanjat lah kau jangan cakap lah
Rasa macam nak nyorok muka kat bawah meja je weyh

Bukan ape.. Belog aku ni dahlah cap ayam je
Sampah je pon kot
Tak ade education material langsung =.=
Dah tu cerita ntah hape2 je pon
Ofkos lah maluuuu weyh

Nanti orang ingat aku ni tak matang pulak
Dengan belog kaler pink tak hingat
Cis

(sebenarnye aku malu sebab aku asik ngumpat opismate aku je kat sini. Yelah.. Belog aku sukahatimaktirijiran aku lah kan nak tulis ape pon. Tapi masalahnye kat opis pijak semut pon tak mati. Tetiba kat belog mulut cam longkang.. Hahaha)

Maluuuuuu punya pasal
I have to private my blog again
(sebenarnye takut tembelang pecah hihihi)

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...