"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 30, 2012

Digi & Wak Lan

tengah hari tadi aku ada dapat call dari seorang mamat ni. he's looking for wak lan.. wak lan? siapa manusia bernama wak lan ni?? jangan kata korang.. aku sendiri pon tak tahu sape wak lan ni.. muda ke tua ke.. bapok ke.. haha.. tak boleh nak agak sebabnye yang call dia macam2.. ada suara orang muda.. ada suara orang tua gak.. so tak boleh nak agak...

sebanarnye sejak aku pakai nombor digi aku ni memang aku selalu dapat call cari wak lan ni. mula2 aku pon konpius. keliru kenapa aku asyik dapat kol je dari orang aku tak kenalkan. lelame aku pon perasan yang setiap call tu sume cari wak lan. so aku buat kesimpulan yang nombor digi aku ni adalah nombor wak lan yang lame kot.. mungkin si wak lan ni tak bayar bill kot.. sebab tu Digi potong line dia.. so end up aku yang pakai number dia.. tu aku cakap je.. korang jangan percaye lak yang si wak lan ni tak bayar bill. heehe

bukan call aje.. kekadang mesej pon aku dapat. dok cakap pasal budak pompuan cun lah..suruh tengok anak lah.. budak indon lah.. aku pon tak tahu wak lan ni kerja ape.. jual orang ke ape.. suspicious jugak aku dibuatnye.. hahaha

tapi yang paling tak boleh blah nye.. aku siap pernah berkenalan ngan kawan wak lan ni. siap mesej2. mamat ni mintak fb aku tapi aku klentong cakap aku ade twitter je.. kau tahu.. mamat ni ngan menggelabah itiknya malam tu gak buat twitter... boleh? terus aku tak layan dah... entah ape2 ntah.. aku memang pantang jumpe lelaki macam ni. memang kelakar gile bagi aku. mintak fb aku sebab nak tengok aku cun ke tak lah tu. bila aku cakap tak de fb ade twitter terus buat twitter. what the hell lah kan.. memang tak hingin aku nak kenal manusia macam ni.

okey lah.. nak gi kerja dah.. tata=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...