"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 30, 2012

Sunday yang agak vangang.. Huhu

Hello.. Selamat malam semua.. Just a quick updet from myself before melelap kan mata..

Korang nak tahu tak... Tadi petang aku pegi Tesco dengan niat nak gunting rambut (sempena raye.:-P) and nak beli barang srhelai dua baju untuk sofea (anak sepet.. Kene mention sebab banyak baby nme sofea yang aku kenal. Seems like name Sofea skrg ni memang tengah jadi antara pilihan nama mak ayah skrg nih untuk anak depa).

First thing of all, disebabkan aku dah berniat nak gunting rambut.. So aku decide tak nak pakai tudung.. Perghh.. Terukkan.. Macam rambut aku lawa sangat je kan nak tayang kat. Dah confirm2 aku buat dosa kat situ kan..

Sampai2 je aku terus heading ke kawasan yang jual baju baby.. Memang excited lah nak bli sepasang baju untuk sofea. Berialah aku dok belek2 baju. Memang geram tengok baju baby girl ni. Rase nak beli sume je. Sebenarnye banyak yang berkeban di hati tapi kalau rege baju tu below 20 memang aku bantai 2,3 pasang.. Hohoho.. Tapi baju budak2 zaman sekarang mane ade yang murah2 weyh.. kalah rege baju orang tua. Nak murah kene cari kat pasar malam lah jawabnye.. Tapi nak bagi anak orang tu biar lah elok sikit kan. Tahu mak ayahnye memang tak harap pon kite bagi pape kat anak dia tapi nak bagi jugak buat kenang kengan. Ye dak?.. Hehe

Tapi tu bukan masalahnye sekarang ni. Mase aku tengah tunggu turn nak bayar tu.. Memang agak lamelah kan. Tesco kan.. Bulan puase lak tu.. What do you expect.. =.='.. Dah penat2 tunggu ni.. Tinggal satu lagi je nak sampai turn aku.. Seluk beg.. Kau tahu apa...?!! Beg duit aku tak bawak!!. Boleh???

Ape2 pon nasib baik tak sempat sampai kaunter.. Fuhhh.. cube kalau aku sempat sampai kaunter tadi?? malu weyh.. maluuuu... 7 keturunan pon tak habis malu aku ni. LOL.. Tapi terasa vangang jgak lahh.. Dah lah penat beratur.. Duit pulak tak bawak pulak. Tak de duit ape jadahnye nak gunting rambut kan.. Memang sesia je aku tak pakai tudung rambut gebang2 gi tesco.. Dosa lagi.. Bulan puasa pulak tu.. Hahaha.. 2 kali vangang aku rase.. adess

Walaucamane pon aku just think positive jelahh.. Mungkin ade hikmah kot.. tak pon Allah nak bagi balasan kat aku pasal tak pakai tudung. So redhooo ajelah..

So learn from mistake. (baiklah)

K.bai.

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...