"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 29, 2012

Misi diet

In case kalau kauorang tak tahu lagi lah kan, since 2 weeks ago, i'm taking a dietry product tau iaitu appleslim.. So mesti korang nak tahu ape progress diet aku tu sekarang ni. Berjaye ke.. tak berapenak berjaye ke or hancur terus ke?.. Wahh bajet macam orang kisah sangat lah pulak.. Haha.. Alarr.. Sekali sekale ape salahnye.. Hehe

So.. Pasal diet aku tu ye.. Ermm... It seems like my diet tu not really working lah.. Huhu.. or mungkin its working cume slow.. so aku tak perasan lagi. baru 2 minggu kan. Mungkin salah aku jugak lah sebab dok harapkan benda alah appleslim tu je without amalkan pemakanan yang betulkan. yalah i though dalam bulan puasa ni boleh lah nak diet ngan care mudah. tapi its turn out even bulan puasa pon kalau tak jaga makan betul2 pon.. Still diet tu will never work lah..

So.. Pas ni mungkin nak kurang kan makan nasik kot.. Penat pulak rasenye.. Susah payah aku minum appleslim yang tak sedap tu tapi tak kurus2 pulakkan.

Bukan tu aje.. Kena senam sikit jugak kot.. Thinking of nak buat sit up every night before masuk tido n naik turun tangga for 10 to 20 minit may b. Just to boost up the pecah lemak proses lah..

Wish me luck guys!! will updet the progress later k.

posted from Bloggeroid


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...