"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 27, 2012

Dalil Cinta


aku tengah tengok cerita drama Dalil Cinta kat TV3
ala..cerite lakonan Fahrin Ahmad ngan Sharifah Amani tu
pastu yang pasal Sharifah Amani jadi isteri kepade Fahrin Ahmad
dalam citer ni kononnye Amani ni muda lagilah and still blajar lagi tapi dah kahwin
tapi masaalahnye Amani ni pemalas tahap nak mampos punye ko

tak reti nak masak
tak reti nak kemas umah
melawan orang tua
tak hormat suami

memang teruk sangat lah sebagai seorang isteri
kalau betul2 jadi kat dalam dunia ni memang tak cium bau syurga lah.. puihhh (over)

ish ish ish (sambil mengelengkan kepala kekiri dan kanan)

bila aku tengok cerite nikan..
aku terasa macam tengok perangai diri sendirik pulak
haha.. eh tapi mungkin tak seteruk tu kot (eh yeke xP)
sikit2 ajelah..
kire aku tengok cerite ni makan dalam lah.. ouchh

aku pernah je sorok baju tak kemas dalam almari camtu
(adoi.. pengakuan ekslusif ni..=.=")
lepas tu bangun pon lambat (tapi aku keje malam.. camno tu?)
masak jangan cakaplah
nak masak nasik goreng pon pakai perencah.. (siriusly?)
seriuslah weyhh

cume nasib baik tak kahwin lagi.. huhu
tapi kalau dah kahwin kene ubah perangai ni
malulah kene kutuk ngan mak mertua macam tu

T__T







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...