"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jul 31, 2012

dah lama teringin tapi tak tahu lah bila nak merase


amboi.. tajuk entri aku kali ni panjang kemain yer..
macam dah tak payah taip pape dah..
korang pon tak payah penat2 nak bace
bace title je pon dah cukup menceritakan segala-galanya..
(asal ayat aku tak nak kalah lak nih hihihi)

okey ni lah dia benda yang aku paling teringin sangat tu

taraaaa

cer teka apakah ini??

ini adalah..
.
.
v

Pavlova!!

macam lah korang tak tahu pulakkan
=.='

alarr... teringinnye..teringinnye..
sooo.. melting yoz!

nyesal pulak tengok bulan2 puase ni haha
memang carik pasal aje aku nikan


ada sesiape yang pernah makan pavlova kat sini?
sedap sangatke ek?
sedap tahap macam mane tu?
saje je aku nikantanye soalan orang pon tak tahu nak jawab camner
haha

kawan aku kata pavlova ni memang sedap gila..
cume dia manis sangat
so sape2 yang tak suka manis tu mungkin tak suka lah kot
tapi aku tak kisah

hihihi


orang kate harga pavlova ni mahal
around RM100++
haishh.. macam tak berbaloi je nak belikan.. huhu
nak buat sendiri lagi lah macam harapan dalam harapan je kan
T__T

mungkin yang macam ni afforable kot
tart pavlova
mahal tak agak2?
huhu

=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...