"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 5, 2015

Gegar Vaganza 2014



Akhirnya.. berakhir jugak konsert Gegar Vaganza
Aku layan konsert ni every week tak pernah miss kot
Memang best.. memang terbaikk
Ekceli aku paling minat Mamat
Hello...  bukan Mamat Khalid hokey... Mamat Khalid buat hapee
Haruslah Mamat Exist




Tadi masa konsert akhir sedap gila dia nyanyi lagu2 Exist
Memang terbaik
At least dia tau ni sebenarnya peminat dia nak dengar.

Cuma Mamat ni spoil kan aku masa konsert ke ke 8 kot
Time Anzalna datang promote Qu Puteh tu sambil bawak gelas
Horror gila time tu korang.. haha
Tak sanggup aku nak nengok apsal macam lelaki gatal semacam Mamat tu 
walaupun tak ada apa2 sebenarnye
Aku yang lebih2 nak horror bagai sebenarnye.. yerr hakak mengaku hakak yang #hover
pastu boleh pulak Mamat cakap
" Nak minum kat mana, kat lipstick ni ke?"

Fengsan!!

Okey lah mamat dapat tempat ke 3
Dapat jugak 15 ribu kan
campur dengan persembahan terbaik lagi 5 ribu
Harap2 dia gunakan duit tu ke jalan yang benarrr
Tak perlu nak hidup susah lagi
Aku dengar die menumpang rumah orang yehh?
Terusik tawww hati hakak ni dengar.. harap2 lepas ni hidup dia lagi improve hendak nye!
Aminnn!

Juara menepati ramalan

Ayai Ilusi

Yey!!

Konsert final malam tadi memang best dah tapi ade pulak manusia buat drama swasta kat situ
time Hanis Zalika kena lamar tu
Perlu ke nak lamar kat situ? Oh pleasee.. tak sweet langsung taww
Hamagaddd.. dah lah dua2 cam suam2 kuku jerrr
Honestly, aku pon reader Hanis Zalikha jugak tapi macam...
Eh bukan salah Hanis lah tapi bf die tu si Hairul tu yang #hover
Aku rasa ramai gila orang2 tua blurrr time tu saper pulak dua orang manusia ni hahaha..

Hamekkk.. panjang lebar aku membebel!

Hakak bukan jeles hokey!
Sumpah tak jeles!
Sila jangan kecam hakak!
=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...