"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 24, 2015

Problem!




Ni bukan lah kali pertama aku dapat tag macam ni dari member2, tapi diorang tak pernah lah specifically cakap aku ni anti social ke or sombong ke ape, sebab diorang tau aku ni memang bukan jenis menyombong tak tentu hala.. but still carry same meaning lah kadang2 tu. Macam Dayana, kat komen die yang aku high-lite kan tu. Itulah perkara yang aku takut kan and betul2 terjadi.. Padahal dulu kemain rapat lagi, hari2 break same2.. Aaaa... takuitt.. nanti die tak maw kawan ngan aku lagi acaner? Die dah lah nak kahwin bulan 5 ni. Tetiba tak jemput aku.. Guling2 aku nangis nanti.

Ag ade citer, masa dier keluar makan ngan Dayana, tak tahulah biler, Dayana siap cakap lagi " Kalau Kak Pah ade ni, mesti best ni" ... **Nak nangis pulak aku dengar. Yang aku pulak orang orang ajak keluar.. malassss manjang. ** Dush. Tabah jelah kawan2 aku ni melayan aku. 

Kadang2 aku pun ada rasa pelik dengan diri sendiri.. Napa lah aku ni anti social sangat eh. Padahal bukan best pon jadi anti social ni. Bosan lagi ada. Aku takut end up I could be the loneliness person in kat dunia ni bila aku dah tua nanti. Tak nakkkk lahhh!

Aku rasa dua manusia dalam dunia yang aku paling boleh masuk which aku akan reply wassaps diorang, ikut perkembangan diorang, tanya khabar, and aku boleh jadi diri sendiri adalah Mas and Sepet jer kot. Seriousss! Aku ni kena mandrem ngan diorang ke ape.. Agaga.. Joking! =P Mas bace ni konpom dier muntah hijau. 

Alaaa.. nak buat macam mana ni.. tu pon nak reply satu komen kat atas tu, 10 kali pikir.. okey ke tak.. kasar ke.. menjawab soalan ke tak... ehhh.. penat lahhh. Tapi kalau reply wassap Mas ngan Sepet tak ada pulak macam ni. Aku taip sesedap rase jerrr. Nape eh macam tu?

Aku ni ada masalah ape sebenarnye? Sobs.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...