"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 5, 2015

Like 1 juta

Kesinambungan dari kes proposal Hanis Zalikha semalam
katenye lamaran tu dapat kecaman yang agak teruk jugak lah kat laman sosial
dah ku agak dah pun
ha.. tulah.. hover lagi
biasalah.. ada yang suka ada jugak yang tak suka macam aku ni ha.. haha
spoil taw mood, orang nak nengok otai menyanyi semalam 
bukan nak nengok drama lah..
aku bet yang dok cakap sweet tu semua follower Hanis Zalikha kat blog
tak pun kat instagram

uolls nak tahu tak semalam bergaduh aku ngan mak aku 
sebab die nak nengok tapi aku nak tukar channel
tak kuase aku nak nengok
maka terjadilah perebutan remote 
harus lah aku yang menang kan 
mak aku merajuk terus tak keluar bilik sampai habis citer hahaha 
tak apa.. dalam bilik dia pun ada astro gak.. haha

lain lah kalau ada otai2 jugak nak buat lamaran
contoh macam Awie nak melamar gf die ke
baru lah macam kena mengena sikit kannn



Anyway. scroll kat fb jumpa comment ni
OMG.. betul sangat!
Hakak like sejuta kali dik! 
Walau pun macam tak baik sebenarnye sebab ni pun macam doa jugak
Tak apalah.. benda dah jadi pun.. 
kita doakan baik2 untuk pasangan ni semoga kekali sampai syurga k.

Tetiba hakak jadi baik
Tingtong hakak ni


Bye! Nak kerja

=D
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...