"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 5, 2015

Horror!!


I never thought that I was this bad until I saw these pictures

*
*
*
*
*





Tak suka.. nengok baju Ayien sampai nak tercabot aku kerja kan
Lepas tu nengok tangan aku, macam nak menggelosor Ayien
Tengok pun tahu dah pompuan ni memang tak pernah dokong budak
Macam sengsara sangat jer aku nengok diri sendiri
Macam lah kau tengah pikul guni 30 kilo
Har har har


Tu tak apa lagi
after awhile

*
*
*
*





Homaigod.. apsal horror sangat ni uolls

Tersentak 18 kali aku nengok... hahahaha
Dok tenyeh2 mata apsal buruk bebeno rupa aku dokong budak ni
Takkan aku kot tu.. hahaha


Mama Raiyan pun dau risau, boleh ke pompuan ni dokong
Silap haribulan anak dia dah sampai ke tanah je kang


Kalau bakal mak mertua nengok ni, confirm tak jadi nak masuk meminang
Kalau dah hantar rombongan confirm patah balik nih
Takut cucu dia tak selamat duduk ngan mak sendiri

Tapi cantik pulak kimono cardigan aku pakai ni
Boleh buat lagi ni.. hahaa... sempat lagi tu!

Hokey foinee!!
Azam baru tahun ni aku nak dokong budak sebanyak mungkin
Itu janji Kak Pah
Adik Ayien nanti bila lahir memang siap lah
Mak Long Syura kerjakan cukop2... Mihmihmih


Xoxo
Mak Long Syura

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...