"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 15, 2012

bicara hati bestttt!!



kalau korang peminat novel or drama sure korang tahu yang sekarang ni drama bersiri bicara hati tengah hangat ditayangkan kat Astro Prima. wallawei!! best gila kot. aku yang tak minat sangat kat sharnaz pon tetiba rasa jatuh hati tengok dia pegang watak tengku syahran. verylah the seswai uolls!;p dengan nakal2 nye. alahai.. betul2 macam watak tengku syahran dalam novel. and yang paling best.. korang tahu berapa umur sharnaz? he's only 27 yrs old this year. muda lagi you. aku ingat dah 30++. rupa2nya beza 2 tahun je kot ngan aku. elok sangat la tu kalau kami disatukan... awww.. nampak sangat aku ni perasan muda kan. urmmm ;P

cuma yang buat aku tak puas hati cerita tu tayang seminggu sekali je. seksa nak tunggu next episod minggu depan tau. =.= alangkah bagusnyakalau drama tu tayang kat tv 3 kat slot akasia tu. 4 hari seminggu dapat tengok.

ektuali, aku pernah baca novel tu masa aku fom 4 kot. tapi dah 9 tahun kot. dah lupa. yang aku ingat cuma babak zahlia takut lipas and malam tu jugak first time dia ngan tengku syahran make love. alamak, part tu aku ingat pulak kan. hak hak. disebabkan ni memang bangsa tak reti nak menyabar, so aku ingat nak baca novel tu secara online. so tak adalah aku berjanggut sangat nak tunggu setiap episodkan. gigih cari kat google. jumpa. happy gila aku. melompat2 kalah monet, bergegau habihb satu flat. dah baca sampai page 157 lepas tu dari page 158 sampai 559 cannot be peview on this page.... bolehhhhhh????

menyesal sunguhhh aku baca weyhh.. wuwuwu.. buang masa je. at last tak boleh baca sampai habis. even tak sempat pon nak baca part lipas tu. caitttt.

beli kat kedai?? haiii... dah pegi cari dahhh korang... tapi biaselah, kalau di cari memanjang je tak ada =.=

ada sesiapa yang nak bagi aku pinjam novel tu???




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...