"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 7, 2012

fed up!!



kadang-kadang aku naik fed up jugak dengan perangai seorang hamba ALLAH ni. pantang nampak muka aku confirm tanya masuk pukul berapa. aku tahu lah aku masuk kerja pukul 6 petang, balik pulak pukul 3 pagi. memang lah agak pelik dari orang lain kan. orang dah balik kerja aku baru nak masuk kerja. tapi rasanya tak perlu lah nak buat muka macam cammm jijik sangat macam lah aku ni kerja GRO kat kelab malam. kecik duh hati aku.

lepas tu sibuk lah cakap ngantuk lah. nak balik rumah tidur lah. perlu ke? aku dah kerja setahun kot ofkos lah aku dah biasa kerja malam2 ni. tak ada makna lah aku nak ngantuk bagai. ingat aku macam ngko ke suka tidor kat tempat kerja. memang takkkk lahhh. so jangan tanya aku soalan bangang macam nih.

boleh?






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...