"You don't make Lemonade. You use the seeds to plant a whole orchard"

Jan 8, 2012

susah kalau dapat manager kaki skodeng ni




ni alkisah manager aku yang suka sangat skodeng staff dia. bukan skodeng ape korang. manager aku ni suka skodeng staff dia time online kat kiosk. haha ;p kalau bagi salam tak apa lah jugak. ni tiba2 je kau. stress mak!

aku dah banyak kali kena kot. bukan apa aku ni dah lah suka baca baca belog2 gossip. tengah2 syok baca gossip tiba2 dengar suara kat belakang;

"ooo.. ni kerja u rupenye.. i tak sangka u macam ni"

haha.. elok2 baca gossip artis aje tiba rasa macam bukak laman web lucah pulak. haha. kalau baca belog agama2 tak apalah juga. malu weyh. lepas tu kat ofis sibuk tanya gossip terbaru. adess.

bebaru ni aku kantoi baca belog terbang tinggi2. alah belog hamzah ian tu. tengah dok sedap layan gambar si mejah tu tetiba ada manusia berdehem kat belakang sambil buat muka minta tangan. adess. mesti dia ingat aku suke tengok gambar lelaki hot. (hot ke si mejah tu. hiks)

jangan dia ingat aku psiko sudahhhhhh. malu wes.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...